Zapraszam menedżerów i liderów kierujących zespołami, a także osoby, które na co dzień współpracują z innymi ludźmi na bezpłatne szkolenie szkolenie.
W każdej, nawet najbardziej konstruktywnej relacji, zdarzają się konflikty i nieporozumienia, są one stałym elementem naszej rzeczywistości. W szczególności dotyczy to relacji w miejscu pracy, kiedy oprócz zwykłych nieporozumień wynikających z źle interpretowanych intencji, zmęczenia, szumów komunikacyjnych czy braku wzajemnego zrozumienia, dochodzą do głosu problemy wynikające z podziału pracy, struktury władzy, czy uwarunkowań organizacyjnych. Czy konfliktom można zapobiec? Czy można nimi zarządzać w taki sposób, aby nie ranić otoczenia, a budować coraz to lepsze relacje? O tym będziemy rozmawiać na szkoleniu.
To spotkanie jest dla Ciebie jeśli jesteś liderem nastawionym na budowanie i doskonalenie swojego zespołu oraz rozwijanie samego siebie.
Podczas spotkania będziesz rozwijać umiejętności:
Dobrej współpracy
- Szybkiego budowanie porozumienia i zaufania
- Dogadywania się z różnorodnymi osobami
- Łatwości wyboru, jakiej umiejętności komunikacyjnej użyć w różnych sytuacjach podczas rozmowy z podwładnym
Dobrego radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych
- Rozróżniania rodzajów konfliktów i właściwego działania
- Unikania 12 nawykowych zachowań, które przeszkadzają w porozumieniu
- Umiejętności wspierającego słuchania
- Negocjowania tak, by wszyscy wygrywali
Asertywności
- Skutecznego dbania o własne sprawy
- Zachowywania dobrych relacji, również w trudnych sytuacjach
- Dobrej współpracy i osiągania porozumienia mimo różnic
- Zastępowania agresji i uległości asertywnością
Zapisy: http://tydzienprzedsiebiorczosci.pl/event/view/1975